یک آتش‌نشان در محل حادثه:.. ما فریاد می‌زنیم کسی نمی‌شنود

یک آتش‌نشان در محل حادثه:.. ما فریاد می‌زنیم کسی نمی‌شنود

📢 یک آتش‌نشان در محل حادثه:

🔹من فریاد می‌زنم ⁧ پلاسکو ⁩ تنهاساختمان ضعیف نیست نیمی از ساختمانهای تهران در خطر هستند. ما فریاد می‌زنیم کسی نمی‌شنود

✅ اخبار مهم و موثق
@Eslahatnews