حسام الدین آشنا نوشته است:. چون اتوبوسی نیامده بودند که اتوبوسی بروند

حسام الدین آشنا نوشته است:
پس از اجتماع عظيم ٤٠ هزار نفري اهواز مشكل اصلي بازگشت جمعيت بود مي دانيد چرا ؟ چون اتوبوسي نيامده بودند كه اتوبوسي بروند.
@fazeli_mohammad