مدتی است که دانشجویان و اساتید جامعه‌شناسی به طرق گوناگون از کیفیت نامناسب نظام آموزش جامعه‌شناسی در ایران سخن می‌گویند

مدتی است که دانشجویان و اساتید جامعه‌شناسی به طرق گوناگون از کیفیت نامناسب نظام آموزش جامعه‌شناسی در ایران سخن می گویند. در مقاله" ارزیابی ای درونی از کیفیت خروجی نظام آموزش جامعه‌شناسی در ایران " تلاش شده است از طریق انجام مصاحبه با برخی اساتید و دانشجویان جامعه‌شناسی ایران و مطالعات اسنادی به این موضوع پرداخته شود. متن این مقاله همراه با سایر مقالات منتشر شده در آخرین شماره مجله جامعه‌شناسی ایران از طریق پیوند زیر در دسترس می باشد. در مقاله‌ای دیگر که به زودی منتشر خواهد شد علل درون سیستمی موثر بر کیفیت خروجی نظام آموزش جامعه‌شناسی ایران مورد شناسایی و بررسی قرار خواهد گرفت.

http://www.isa.org.ir/images/isadoc/full-text-majalat/jameshenasi/2-94%20.pdf