⭐️سوال:. آیا اگر کسی در درگیری‌ها و مشاجرات به ما فحش ناموسی بدهد، میتوانیم از او شکایت کنیم؟

⭐️سوال:
آيا اگر كسي در درگیری ها و مشاجرات به ما فحش ناموسي بدهد، ميتوانيم از او شكايت كنيم؟

جواب:
⚖بله.چنانچه در درگيري ها شخص نسبت زنا به كسي بدهد و يا فحش ناموسي بدهد كه مثلاً تو فاحشه هستي يا مثلاً زن تو و یا مادرت فلان است و اگر نتواند در دادگاه ثابت كند اين مورد موجب حد قذف است كه مجازاتش ٨٠ضربه شلاق خواهد بود
و صرفاً شهادت در دادگاه كافي نيست،حتماً ٤مرد عادل بايد شهادت بدهند كه مثلاً فلان خانم فاحشه است،اگر اين شهادت داده شود،شخصي كه گفته مجازات نميشود.
ولي اگر نتواند ثابت كند مجازات خواهد شد
❌حد شخص قاذف(تهمت زننده)اين است كه به او هشتاد ضربه شلاق زده مي شود.

💢با آگاهی از قوانین وکیل خود باشید.
@gorgan_law
به ما بپیوندید.🌺🌺🌺
هر روز یک نکته ی کاربردی.