⭐️سوال:

⭐️سوال:
ميخوام مهریه خود را که۵۰۰ سکه تمام بهار آزادی و عندالمطالبه است را از طریق اقدام قضایی دریافت کنم.در مراجعه ای که به وکیل داشتم ایشان قانونی را به من نشان داد که طبق آن شوهر موظف است ۱۱۰ سکه را در ابتدای کار بصورت تمام و کمال پرداخت کند و حق تقاضای اعسار در این ۱۱۰سکه را ندارد.آیا این امر صحت دارد؟

پاسخ :
درمورد 110 سکه باید گفت که شوهرتان باید آن مبلغ را بپردازد و چنانچه تمکن مالی داشته باشد و از پرداخت مهریه امتناع ورزد حبس می شود . مگر اینکه ثابت کند معسر است و تقاضای اعسار دهد . اگر اعسار پذیرفته شود زوج حبس نخواهد شد.
💢با آگاهی از قوانین وکیل خود باشید.
@gorgan_law
به ما بپیوندید.🌺🌺🌺
هر روز یک نکته ی کاربردی.