🔸 انیشتن معتقد است «دیوانگى از نظر من زمانیست که کارى تکرارى انجام دهید به امید آنکه روزى نتیجه متفاوت بگیرید.»

🔸 انيشتن معتقد است"ديوانگى از نظر من زمانيست كه كارى تكرارى انجام دهيد به اميد آنكه روزى نتيجه متفاوت بگيريد."

تا بحال چند بار بر سر فرزندتان داد زديد به اميد آنكه روزى فرزند حرف گوش كنى داشته باشيد؟
چقدر نصيحت كرده ايد به اميد روزى كه فرزندتان يا(همسرتان) حرف شما را گوش دهد؟
چقدر غر زده ايد به اميد روزى كه صداى شما شنيده شود؟
چقدر كتك زده ايد شايد روزى كه فرزند صالحى پرورش دهيد؟
چند بار يك كار اشتباه را انجام داده ايد؟

فراموش نكنيد بار اول اشتباه است و هر انسانى اشتباه ميكند، اما تكرار مكرر اشتباه را چه بناميم؟

@Herfeyar