👈مدیران و کارفرمایان گرامی.. ❗️میدانید چرا کارکنان از ارزیابی عملکرد وحشت دارند؟

👈مديران و كارفرمايان گرامي

❗️ميدانيد چرا کارکنان از ارزیابی عملکرد وحشت دارند؟

✅زیرا تصور میکنند در آن چیزی جز انتقاد دیده نمیشود ...

@HerfeYar