استخدام افراد باهوش ونخبه در سازمان: …استخدام افراد باهوش ونخبه به منزله‌ای موفقیت در استخدام نیست، افراد باهوش را در تله‌های جذب

استخدام افراد باهوش ونخبه در سازمان :


استخدام افراد باهوش ونخبه به منزله ای موفقیت در استخدام نیست ، افراد باهوش را در تله های جذب و استخدام گیر انداختن ، بدون بستر اندیشی برای آنها اشتباه فاحش است ، افرادی با هوش بالا می خواهند با چالشهای بزرگ درگیر شوند ،ماهیت شغل این افراد باید به تناسب با هوش بالای آنها باشد، کارهای روتین بسرعت انرژی آنها را تحلیل می دهد ، گاهی درد سر ساز می شوند ، که البته مقصر نیستند زیرا اسب سرکش تفکر و استدلال به واسطه هوش بالای آنها تنها زمانی قابل کنترل می باشد که از دویدن محروم نشود ، به زنجیر کشیدن هوش افراد یعنی قرار دادن آنها در یک ریل مستقیم بعنوان سیستم پذیری ودر نتیجه خاموش کردن چراغ هوش و تفکر است»
دکتر حمید دوست
@Herfeyar