…من شک دارم تنها کسی باشم که این عبارات را می‌شنوم که «این کار من نیست» یا «مسئولیت این کار با من نیست.» اگر به جای شانه خالی کردن

#کارجویان
#کارفرمایان

من شک دارم تنها کسی باشم که این عبارات را می‌شنوم که «این کارِ من نیست» یا «مسئولیت این کار با من نیست.» اگر به جای شانه خالی کردن از کار، مسئولیت آن را بپذیریم (حتی اگر کار و وظیفه‌ی ما نباشد)، اعتبار و احترام بیشتری بین همکاران و مشتریان‌مان کسب خواهیم کرد که این امر باعث تقویت روابط کاری می‌شود. اگر شما یا کارمندان‌تان در مورد مسئولیت کارها بحث و جدل دارید باید به دنبال راهکاری برای حل آن باشید.

@Herfeyar | راه نوین استعدادیابی شغلی