✅✅‌ماده ۳ قانون بکار گیری سلاح توسط مامورین نیروهای مسلح در موارد ضروری.. _______________لینک کانال

✅✅‌ماده ۳ قانون بکار گیری سلاح توسط مامورین نیروهای مسلح در موارد ضروری

مأمورين انتظامي در موارد زير حق بكارگيري سلاح را دارند:

1 - براي دفاع از خود در برابر كسي كه با سلاح سرد يا گرم به آنان حمله نمايد.

2 - براي دفاع از خود در برابر يك يا جند نفر كه بدون سلاح حمله مي‌آورند ولي اوضاع و احوال طوري باشد كه بدون بكارگيري سلاح مدافعه‌ شخصي امكان نداشته باشد.

3 - در صورتي كه مأمورين مذكور مشاهده كنند كه يك يا چند نفر مورد حمله واقع شده و جان آنان در خطر است.

4 - براي دستگيري سارق و قاطع‌الطريق و كسي كه اقدام به ترور و يا تخريب و يا انفجار نموده و در حال فرار باشد.

5 - در موردي كه شخص بازداشت شده يا زنداني از بازداشتگاه يا زندان و يا در حال انتقال فرار نمايد، از اقدامات ديگر براي دستگيري و يا توقيف ‌وي استفاده كرده و ثمري نبخشيده باشد.

🔴 وکیل خود باشیم.
_______________لینک کانال
https://telegram.me/hoghoghdananiran