‍ ‍ ‍ ‍.. ❓❔باسلام، لطفا بفرمایید آیا ممکن است بخاطر استفاده از ماهواره به زندان بروم؟.. ✅سلام

‍ ‍ ‍ ‍ #استفاده_از_ماهواره

❓❔باسلام،لطفا بفرمایید آیا ممکن است بخاطر استفاده از ماهواره به زندان بروم؟

✅سلام.خیر.

❎طبق ماده ۹ قانون ممنوعیت بکارگیری تجهیزات دریافت از ماهواره، مجازات این عمل جریمه نقدی از ۱۰۰تا۳۰۰هزار تومان می‌باشد.

❎افرادی که به تعمیر و نصب این تجهیزات می‌پردازند نیز به جریمه نقدی از ۱۰۰تا۵۰۰هزار تومان محکوم خواهند شد.

❌دستگاه و تجهیزات نیز به نفع دولت ضبط می‌شود.



🔴 وکیل خود باشیم.
_______________لینک کانال
https://telegram.me/hoghoghdananiran