✅به نام خدا سلام. به کانال اطلاعات حقوقی پایه خوش آمدید. برای آشنایی با حقوق قانونی اولیه خود ما را دنبال کنید. ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادمین و مشاوره: @Law_admin @M_A_84 @Law_master کدشامد:http://yon.ir/z3yj3
آیا بر اساس قانون کار، باید به کارگرانی که بدون دلیل اخراج میشوند از سمت کارفرما خسارت پرداخت شود؟
آیا بر اساس قانون کار، باید به کارگرانی که بدون دلیل اخراج می شوند از سمت كارفرما خسارت پرداخت شود؟
پاسخ ؛ در قانون کار در زمینه پرداخت خسارت اخراج پیشبینی به عمل نیامده است بلکه تنها در مواردی که مراجع حل اختلاف اخراج کارگر را موجه تشخیص دهند به ازای هر سال ۳۰ روز حقوق تحت عنوان مزایای سنوات خدمت پايان كار تعیین میکنند و در صورتی که اخراج کارگر را غیر موجه تشخیص دهند حکم به بازگشت به كار كارگر همراه با پرداخت حق السعي ايام تعليق صادر میشود.
وکیل خود باشیم
https://telegram.me/hoghoghdananiran