🔷🔷در صورتی‌که خودرویی فاقد بیمه‌نامه باشد، و وسیله نقلیه با اذن مالک در اختیار راننده مسبب حادثه بدنی قرار گیرد:

🔷🔷در صورتی‌که خودرویی فاقد بیمه‌نامه باشد، و وسیله نقلیه با اذن مالک در اختیار راننده مسبب حادثه بدنی قرار گیرد:

در صورتی‌ که مالک، شخص حقوقی باشد، به جزای نقدی معادل بیست‌ درصد

و در صورتی‌ که مالک شخص حقیقی باشد به جزای نقدی معادل ده‌ درصد مجموع خسارات بدنی وارد شده محکوم می‌شود.
این عمل جرم تعزیزی درجه هفت بوده و مستقیما در دادگاه کیفری صالح رسیدگی می شود.

🔸مستند:بندپ ماده ۴ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث...


🔴 وکیل خود باشیم.
_______________لینک کانال
https://telegram.me/hoghoghdananiran