📝 دیه ماه حرام برای رانندگان مقصر حذف شد.. نقل از ایرنا …🔴 وکیل خود باشیم

📝 دیه ماه حرام برای رانندگان مقصر حذف شد

✏️بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده به شرکت‌های بیمه پوشش بیمه‌نامه شخص ثالث برای رانندگان مقصر در حوادث در ماه حرام و غیر حرام بیش از ۱۹۰ میلیون تومان نخواهد بود.

✏️افرادی که در ماه‌های اخیر اقدام به دریافت بیمه نامه شخص ثالث کرده‌اند با تغییر تازه‌ای در صدور بیمه‌نامه اشان مواجه می‌شوند و آن « حداکثر غرامت 190 میلیون تومانی فوت و نقص عضو راننده» در حوادث است که برخلاف سال گذشته در ماه حرام نیز تغییری نخواهد داشت.

✏️این در حالی است که حداکثر خسارت پرداختی برای شخص ثالث در ماه حرام 253 میلیون تومان و در ماه غیر حرام 190 میلیون تومان تعیین شده است.
نقل از ايرنا


🔴 وکیل خود باشیم.
_______________لینک کانال
https://telegram.me/hoghoghdananiran