پرداخت وجه.. پرسش: با سلام و احترام

پرداخت وجه

پرسش:با سلام و احترام

اینجانب به مدت چند ماه با خواستگارم دوره  ی اشنایی داشتم ، طی این مدت ده میلیون تومان به بنده داده اند ، اکنون به علت عدم تفاهم قصد اتمام اشنایی و جدایی داریم ، ایشون تهدید به شکایت برای بازگرفتن پول کردند ، بنده قصد دارم این مبلغ را بهشون بدم ، اما با توجه به شناخت ایشون نگرانم پس از دادن پول مجدد ادعایی کذب کند که هنوز بهش بدهکارم . شما چه روشی مطمین برای باز پرداخت بدهی پیشنهاد میدهین . بنده تمایل ندارم کار به مراجع قانونی کشیده شه .. با تشکر 

 
پاسخ: دوست عزیز پول را یا از طریق 1)کارت به کارت یا 2)واریزی فیش یا با 3)دریافت رسید در حضور شهود یا 4)صورتجلسه ای که حاوی امضا و اثر انگشت ایشان و شهود باشد یا با 5)حضور در دفترخانه و ثبت موضوع یا... به هر صورتی که بعدا در دادگاه قابلیت اثبات و استناد داشته باشد پرداخت کنید. موارد 3و4و5 مطمئن ترین راه برای پرداخت است.موفق باشید

وکیل خود باشیم
https://telegram.me/hoghoghdananiran