✅به نام خدا سلام. به کانال اطلاعات حقوقی پایه خوش آمدید. برای آشنایی با حقوق قانونی اولیه خود ما را دنبال کنید. ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادمین و مشاوره: @Law_admin @M_A_84 @Law_master کدشامد:http://yon.ir/z3yj3
پرداخت وجه.. پرسش: با سلام و احترام
پرداخت وجه
پرسش:با سلام و احترام
اینجانب به مدت چند ماه با خواستگارم دوره ی اشنایی داشتم ، طی این مدت ده میلیون تومان به بنده داده اند ، اکنون به علت عدم تفاهم قصد اتمام اشنایی و جدایی داریم ، ایشون تهدید به شکایت برای بازگرفتن پول کردند ، بنده قصد دارم این مبلغ را بهشون بدم ، اما با توجه به شناخت ایشون نگرانم پس از دادن پول مجدد ادعایی کذب کند که هنوز بهش بدهکارم . شما چه روشی مطمین برای باز پرداخت بدهی پیشنهاد میدهین . بنده تمایل ندارم کار به مراجع قانونی کشیده شه .. با تشکر
پاسخ: دوست عزیز پول را یا از طریق 1)کارت به کارت یا 2)واریزی فیش یا با 3)دریافت رسید در حضور شهود یا 4)صورتجلسه ای که حاوی امضا و اثر انگشت ایشان و شهود باشد یا با 5)حضور در دفترخانه و ثبت موضوع یا... به هر صورتی که بعدا در دادگاه قابلیت اثبات و استناد داشته باشد پرداخت کنید. موارد 3و4و5 مطمئن ترین راه برای پرداخت است.موفق باشید
وکیل خود باشیم
https://telegram.me/hoghoghdananiran