آیا میدانید …

آيا ميدانيد...
در خیابان هایی که تجهیزات و مسیرهای ویژه ای برای عبور عابران پیاده ایجاد شده، عابرین پیاده مطابق قانون مکلفند برای عبور از خیابان از این محل ها استفاده کنند.
چنانچه عابری، با وجود این مسیرهای ویژه، از قبیل پل عابر پیاده و خط عابر، از آن ها استفاده نکند، راننده در صورتی که بی احتیاطی نکرده باشد و قادر به جلوگیری از تصادف نباشد، مسئولیتی ندارد.

یادآوری می شود که عدم مسئولیت راننده، به بیمه ارتباطی نداشته و شرکت بیمه مکلف به پرداخت دیه مصدوم است.
#راهنمایی_رانندگی
#دانستنی_های_عمومی


🔴 وکیل خود باشیم.
_______________لینک کانال
https://telegram.me/hoghoghdananiran