استخدام بدون قرارداد کار ممنوع!!!

استخدام بدون قرارداد کار ممنوع !!!

به مدیران و كارفرمايان توصیه میگردد از بكارگيري افراد بدون قرارداد كار حتي براي 1 روز خودداري نمایید.
نظر به اينكه عدم رعايت اين موضوع سبب اختلاف بسياري در روابط كارگر و كارفرما و در زمان اخراج كارگران منتهي به صدور حكم بازگشت به كار و دريافت حقوق و مزاياي ايام بلاتكليفي مي باشد موكداً اعلام مي‌داریم كه استخدام اشخاص صرفاً با قرارداد مدت معين حداكثر يكساله صورت پذيرفته و بدو استخدام اشخاص داراي تخصص بالا 3 ماه از مدت قرارداد بصورت آزمايشي منعقد گردد ، تا پس از لحاظ احراز شرايط لازم نسبت به ادامه روابط كاري كه آن‌هم بايستي با انعقاد قرارداد با مدت معين (حداكثر يكساله) باشد اقدام شود و در غير اينصورت به قرارداد خاتمه داده شود .

http://Telegram.me/hoghoghdananiran