🖋محدودیت‌های جدید برای تازه ‌ گرفته‌ها.. 🔻رییس پلیس راهور ناجا گفت:

🖋محدودیت‌های جدید برای تازه #گواهینامه‌ گرفته‌ها

🔻رییس پلیس راهور ناجا گفت:

🔻افرادی که گواهینامه دریافت می‌کنند تا سه ماه اجازه ندارند به تنهایی و بدون حضور افراد دارای گواهینامه رانندگی کنند.

🔻از ساعت 12 تا 5 صبح اجازه رانندگی ندارند و در جاده‌های برون شهری نیز اجازه رانندگی ندارند.

🔻همچنین آنها باید علامت احتیاط راننده مبتدی است را در جلو و عقب خودرو نصب کنند.

🔻این محدودیت برای گواهینامه‌های موتورسیکلت نیز وجود دارد.

🔻همچنین اگر افراد در این مدت مرتکب تخلف شوند، گواهینامه‌شان توقیف و راننده مجدداً به کلاس‌های آموزش رانندگی معرفی می‌شود.

🖋این محدودیت ‌ها از ابتدای ماه آینده اجرایی خواهد شد.

🔴 وکیل خود باشیم.
_______________لینک کانال
https://telegram.me/hoghoghdananiran