💎 به نظر من هیچ شکستی وجود نداره.. کلا معنی کلمه شکست باید از پایه تو باورهامون تغییر کنه …چرا؟

💎 به نظر من هیچ شکستی وجود نداره.
کلا معنی کلمه شکست باید از پایه تو باورهامون تغییر کنه.

چرا ؟
چون هر اتفاقی تو زندگی ما اسمش تجربه است، یا این تجربه برای ما خوشاینده و معنای ظاهریش میشه پیروزی یا این تجربه برای ما یک درس داره که با باورهای درست میتونیم اونو خوشایند ببینیم.

رفیق عزیزم...
تو هرگز شکست نمی خوری.
تو یا پیروزی یا یه تجربه جدید کسب کردی برای پیروزی.

🆔 Mag.iNoti.ir
🆔 @iNotiOfficial
🌎 https://iNoti.com