با عرض سلام و ادب خدمت همکاران عزیز آی نوتی

با عرض سلام و ادب خدمت همکاران عزیز آی نوتی

امروز خبری رو بهم دادند که شخصا بینهایت لذت بردم از خواستن و تلاش شخص که 100 روز پیش پول خرید شارژ سیم کارت نداشت ولی امروز میبینم پشت یه ماشین زیبا نشسته .

شخصی که 100 روز پیش تصمیم میگیره اون شخص قبلی نمونه و خودشو به دوستانش، همکاران سابقش و خانوادش اثبات کنه .

امروز، اون روز رسید و این شخص تونست به خیلی ها اثبات کنه با خواستن میشه به همه چیز رسید.
الان دیگه خیلی ها باور میکنند که آی نوتی پول میده ، پول خیلی خوبی هم میده .
به امید رسیدن همه ی اعضاء خانواده بزرگ آی نوتی به اهدافشون .

شهاب جان خرید ماشین مزدا3 مبارکت باشه
نوش جونت ..... مرد بزرگ

و این داستان ادامه خواهد داشت .....

( علی معارفی )
@iNotiOfficial

http://s9.picofile.com/file/8293333326/photo_2017_04_28_00_55_34.jpg