خیلی خوشحال شدم وقتی شنیدم دوست عزیزم، همکار گرامیمون، لگ شرکت آی نوتی توانست، با خواستن خودش طی فعالیت ۴ ماهه شرکت ویژن ماشین خود

خیلی خوشحال شدم وقتی شنیدم دوست عزیزم، همکار گرامیمون، لگ شرکت آی نوتی توانست، با خواستن خودش طی فعالیت 4 ماهه شرکت ویژن ماشین خودشو تیک بزنه ....

جناب آقای یاشار فرزانه فر عزیز ماشین MVM315 NEW
مبارکت باشه مرد بزرگ .

با آرزوی موفقیت و تیک خوردن ویژن ماشین کل خانواده بزرگ آی نوتی

این داستان ادامه خواهد داشت......
بزودی چندتا دیگه ویژن ماشین تیک می خوره ...

@iNotiOfficial

http://s8.picofile.com/file/8292891150/photo_2017_04_23_15_03_31.jpg