زندگی در نهایت رها کردن و فراموشیه. ولی چیزی که بیشتر از همه درد آوره

زندگي در نهايت رها كردن و فراموشيه
ولي چيزي كه بيشتر از همه درد آوره
اينه كه فرصت خداحافظي نداشته باشي
🆔 instagram.com/iNotiOfficial
🆔 @iNotiOfficial
🌎 https://iNoti.ir