آدمهای منفی. به پیچ و خم جاده می‌اندیشند؛.. و آدمهای مثبت

آدمهای منفی
به پیچ و خم جاده می اندیشند ؛

و آدمهای مثبت
به زیبایی های آن . . .

هر دو به مقصد می رسند ؛
اما یکی با حسرت
و دیگری با لذت . . .

@iNotiOfficial