با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همکاران عزیز در شرکت آی نوتی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همکاران عزیز در شرکت آی نوتی

فروردین هم به پایان رسید.

خیلیها گفتند ۵ درصد خیلی کم بود خیلیها گفتند پاداش مازاد فروشندگان برتر کم بود .

فقط کافیه به اعداد نگاه کنید ..
شرکت در فروردین ماه حدود ۳۰ میلیون تومان بیشتر از تعهدات پورسانت و پاداشها پرداخت کرد .
تقریبا نصف همین مبلغ عیدی به فروشندگان برتر در اسفند ماه پرداخت کرد .
امیدواریم تفاوت بین آی نوتی و سایرین رو درک کرده باشید .
@iNotiOfficial