کاش عزیزان این صحبت هارو جدی بگیرند، نه به این خاطر که لزوما نقد کنند، به این هدف که تحلیلی از بازار در دست داشته باشند و انتظار و

کاش عزیزان این صحبت هارو جدی بگیرند، نه به این خاطر که لزوما نقد کنند، به این هدف که تحلیلی از بازار در دست داشته باشند و انتظار واکنش های مختلف رو داشته باشند.
خودم آنچنان سبدم رو تغییر محسوسی ندادم، چون میدونم روند بازار مثبت خواهد شد و به غیر از نگاه نوسانی، از سایر دیدگاه ها سهام داری بهترین کار است.
اما منظورم اینه که با خودمون تعارف نداشته باشیم، وقتی نمودار میگه میریزه، احتمالا ریزش قطعیه
بقول هاشم عزیز که همیشه میگه "نمودار اشتباه نمیکند."
الانم نظر شخصیم اینه که دوستانی که سهام دار هستند اندکی صبر کنند و با عجله تصمیم به فروش نگیرند.