بدی ادم نمک نشناس اینه که. وقتی یاد کارایی که براش کردی میوفتی،. از خودت بیشتر بدت میاد تا اون!

بدی ادم نمک نشناس اینه که. وقتی یاد کارایی که براش کردی میوفتی،. از خودت بیشتر بدت میاد تا اون!

بدی ادم نمک نشناس اینه که
وقتی یاد کارایی که براش کردی میوفتی،
از خودت بیشتر بدت میاد تا اون!

پسرخاله
@mortezaebad