به نظرتون نیاز به حمایت دولت نداریم؟

به نظرتون نياز به حمايت دولت نداريم؟
من فكر ميكنم مردم ميترسن از سرمايه گذاري تو بورس و اين هم حمايت دولتو ميطلبه