این کانال تلاشی ست در جهت اینکه همه ما بتوانیم با رعایت و یادگیری نکاتی ساده، سرمایه گذاری بهتر و پربازده تر داشته باشیم. www.shahabmousavi.com ارتباط با من: @shahabmousavii لینک عضویت: @investing_art
این پیشنهادم رو دوستان گرامی مجدد بخونید
این پیشنهادم رو دوستان گرامی مجدد بخونید.
گروه خودرو اگر جان بگیرند و دو سه روز مثبت بخورند، سیگنال خریدشون صادر میشه، اما مدتهاست هیچ خبری نیست.
پیشنهاد ورود مجدد بهشون رو ندارم، اما پیشنهاد سهام داری، روی همین محدوده هایی که هستند با حدضرر همین جا رو دارم.
خودرویی ها همین محدوده ها رو از دست بدند، بازی سخت میشه.
نکته بعد در مورد اینکه بازهم توصیه میکنم در این شرایط بازار بهتره با بخشی از سرمایه تون درگیر بازار باشید، نه همه ش
بخشیش رو یا خارج کنید، یا نقد بمونه، یا مثلا #اخزا بخرید که ریسک نداشته باشید.