این کانال تلاشی ست در جهت اینکه همه ما بتوانیم با رعایت و یادگیری نکاتی ساده، سرمایه گذاری بهتر و پربازده تر داشته باشیم. www.shahabmousavi.com ارتباط با من: @shahabmousavii لینک عضویت: @investing_art
دوستان عمیقا غمگینم از این ای که اذهان بازار را هدف گرفته و اونها رو مملو از خودش کرده
دوستان عمیقا غمگینم از این #توهم_توطئه ای که اذهان بازار را هدف گرفته و اونها رو مملو از خودش کرده. مراقب خودمون و فکرمون باشیم.
قراره چه کار کنیم با خودمون؟
برای هر سهم شروع می کنیم به آسمان ریسمان بافتن و از #اسرارمگو و دستهای پشت پرده صحبت می کنیم.
بگذریم که شاید اصلا سوال اینجاست که اگر آن سر مگو هست، چرا به من رسیده و من چرا میگویم.
کاری کردیم که انگار کل بازار دستهای پشت پرده شده و به قول یکی از دوستان اهل فن، تحلیل کشششک!
این روزها سطح بازار رو انقدر پایین آوردیم که بیشتر به یک بنگاه معاملات ملک شبیه شدیم. فلان سهم انقدر زمین داره، گفتن مشتری براش اومده فلان تومن و به برکت دوران #پسابرجام ، اون مشتری هم یا خودش بورسیه، یا خارجی.
تا آخر همین هفته قراره اعلام بشه که معامله به اصطلاح خودمان جوش(!) خورده. نه هم ندارد، معامله حتما انجام شده، قراره فقط اعلام کنند.
دوستان مراقب باشیم، مراقب خودمان! و شاید مراقب بازارمان!
یک کلام، حواسمان باشد #خودزنی نکنیم!
-----------------------
سخنی با دوستان بالا دستی:
تا به اینجا که شده، حواسمان باشد دیوار بیش از این کج نرود.
---------------
منظورم از قیاس با دفتر معاملات املاک، خدایی ناکرده حقارت و یا توهین به قشر و صنف خاصی یا چیزی شبیهش نبود. اصلا این کار چه نفعی داره و چه دردی دوا میکند؟
صرفا به این دلیل که این روزها فروش ملک و املاک و قیمت اونها به برکت تورم، شده مهم ترین دلیل توجه بازار به #بنگاه_های_تولیدی مان ! از این مثال استفاده کردم.
---------------------
شهاب موسوی
ساعت 4:20 صبح! روز جمعه، 21 خرداد
از سر بی خوابی!!!