من تو زمینه فاندامنتال تخصص خاصی ندارم و براساس شنیده‌ها و مطالبی که از جاهای متفاوت میخونم دلیلی برای ریزش شاخص نمبینم

من تو زمینه فاندامنتال تخصص خاصی ندارم و براساس شنیده ها و مطالبی که از جاهای متفاوت میخونم دلیلی برای ریزش شاخص نمبینم .وبه نظر من اقتصاد ماهم تحت تاثیر غیر مستقیم اقتصاد جهانی بدون شک هستش .مسئله خروج انگلیس ار اروپا سایه خودش رو روی اقتصاد ماهم انداخته و پول هوشمند به دلیل ترسو بودن منتظر 23 ژوئن هستش .