استاد من جای شما شرمنده‌ام با این اظهار نظر که چون سهم من نرفته بالا پس اوضاع خوب نیست یا اگه بلوک میزنید رو کروهی که من میگم بزنی

استاد من جای شما شرمنده ام با این اظهار نظر که چون سهم من نرفته بالا پس اوضاع خوب نیست یا اگه بلوک میزنید رو کروهی که من میگم بزنید,ای چه استدلالی هست واقعا؟!!!