این کانال تلاشی ست در جهت اینکه همه ما بتوانیم با رعایت و یادگیری نکاتی ساده، سرمایه گذاری بهتر و پربازده تر داشته باشیم. www.shahabmousavi.com ارتباط با من: @shahabmousavii لینک عضویت: @investing_art
استاد من جای شما شرمندهام با این اظهار نظر که چون سهم من نرفته بالا پس اوضاع خوب نیست یا اگه بلوک میزنید رو کروهی که من میگم بزنی
استاد من جای شما شرمنده ام با این اظهار نظر که چون سهم من نرفته بالا پس اوضاع خوب نیست یا اگه بلوک میزنید رو کروهی که من میگم بزنید,ای چه استدلالی هست واقعا؟!!!