سیگنال خروجی که بنده عرض کردم ناشی از حد ضررها بود و اینکه واقعا ناراحت شدم که دوستان به مقوله حدضرر کمترین توجهی هم نمیکنند

سیگنال خروجی که بنده عرض کردم ناشی از حد ضررها بود و اینکه واقعا ناراحت شدم که دوستان به مقوله حدضرر کمترین توجهی هم نمیکنند.
امکان ریزش و شکست محدوده فعلی ممکن، اما کم است، منتها این دلیل بر حمایت از بازار نیست، قطعا دوستانی که به هر دلیلی تاکنون وضعیت را تحمل کرده اند، در سطح فعلی و تا زمان حفظ آن خروج نکنند بهتر است🌹🌹🌹