راستش نمیدونم چرا هرکاری میکنم نمیتونم جو امروز بازار رو مثبت تلقی کنم؟؟؟!!! 😕😕😕

راستش نمیدونم چرا هرکاری میکنم نمیتونم جو امروز بازار رو مثبت تلقی کنم؟؟؟!!!😕😕😕
بنظر فشار عرضه بیشتره، بازار روی مقاومته...
مگه اینکه امشب رئیس جمهور بخواد صحبت خاصی کنه...