دوستان گرامی، گروه پالایشی روی سقف معاملاتی تکنیکال خود در حال معامله است، در همین شرایط شایعات مثبتی در مورد این گروه شنیده می‌شو

دوستان گرامی، گروه پالایشی روی سقف معاملاتی تکنیکال خود در حال معامله است، در همین شرایط شایعات مثبتی در مورد این گروه شنیده می شود که فعلا تایید نشده اند، لذا ورود به این گروه در شرایط فعلی و تا قبل از تایید اخبار را شخصا توصیه نمی کنم/