سلام آقای موسوی. در همایش مشهد گفتید که باید برای معاملاتمات دفترچه‌ای رو اختصاص بدهیم

سلام آقای موسوی
در همایش مشهد گفتید که باید برای معاملاتمات دفترچه ای رو اختصاص بدهیم
می خواستم بدونم این دفترچه باید چه ویژگیهایی داشته باشه همون قیمت خرید وفروش خودمون رو بنویسیم کافی است ؟
یه کم راهنمایی می فرمایید تا دفترچه ی کاملی داشته باشم
ممنون