این کانال تلاشی ست در جهت اینکه همه ما بتوانیم با رعایت و یادگیری نکاتی ساده، سرمایه گذاری بهتر و پربازده تر داشته باشیم. www.shahabmousavi.com ارتباط با من: @shahabmousavii لینک عضویت: @investing_art
سلام جناب استاد موسوی. خسته نباشید. وعرض یک سوال
سلام جناب استاد موسوی .خسته نباشید .وعرض یک سوال
درسهم خساپا احتمالا سهم موج 4نزولی را تمام کرده وموج 5صعودی را استارت زده کptiدر حال حاضر 2میباشد آیا بنظر شما سهم می تواندرشد مورد قبولی را حداقل تا آخرین قله که همان قله موج 3است را طی کند؟ با تشکر از جوابتان .