استاد ممنون از پاسخ تان. اما pti خیلی پایین!!!! از طرفی حجم معاملات این هم سهم زیاده …

استاد ممنون از پاسخ تان .اما pti خیلی پایین! !!! از طرفی حجم معاملات این هم سهم زیاده ....