دوستان برای خروج از بازار تا دوشنبه صبر کنید

دوستان برای خروج از بازار تا دوشنبه صبر کنید.
این نظر شخصی من هستش، با استراتژی خودتون تطبیقش بدید و خودتون تصمیم گیری کنید.