یک سخن تلخ اما واقعی 👇👇 …اگر هر فرد مجبور بود. به اندازه پست هایی که در گروههای تلگرامی میزند

یک سخن تلخ اما واقعی 👇👇


اگر هر فرد مجبور بود
به اندازه پست هایی که در گروههای تلگرامی میزند
فقط 1000 سهم بخرد
یعنی هر پست 1000 سهم
باور کنید الان ارزش معاملات بالای 500 میلیارد بود

دوست تازه وارد و کم تجربه من
زیاد در این جو شلوغ برخی گروهها و کانال ها خودت را سر در گم نکن
نیمی از این منم منم ها
صرفا ژست خود بزرگ بینی است
ما بورسی ها عادت داریم فقط از پیروزی هایمان تعریف کنیم
و در ضرر ها ساکت باشیم 😉😉

آسمان خدا همه جا همین رنگ است
فکر نکن استاد فلانی الان تمام سبدش در سود است و شما ......

هیچ انسانی بی خطا نیست

سعی کن تا می توانی بیشتر یاد بگیری
تا اصلا نیازی به دست برخی استاد نما ها برای گرفتن سیگنال نداشته باشی