جناب مهندس موسوی یه سوال دیگه که دارم ازتون بهترین تایم فریم برای تحلیل چیه و چرا شما در طول بازار در تایم فریم ۳۰ دقیقه‌ای تحلیل

جناب مهندس موسوی یه سوال دیگه که دارم ازتون بهترین تایم فریم برای تحلیل چیه و چرا شما در طول بازار در تایم فریم ۳۰ دقیقه ای تحلیل انجام میدید