من متوجهم بزرگوار,و براتون به شدت احترام قایلم,ولی شما یکبار گوش کنید ,غمی در صداتون هست عجیب,فکر کنیم که شاید ما هم اشتباه متوجه

من متوجهم بزرگوار,و براتون به شدت احترام قایلم,ولی شما یکبار گوش کنید ,غمی در صداتون هست عجیب,فکر کنیم که شاید ما هم اشتباه متوجه شدیم ,تو بحث قبلی من خودم ۴۰ تومن رو سایپا ضرر دادم,ولی دلیلش اشتباه من بود,ما باید با بازار هماهنگ شیم نه بازار با ما,عذر میخوام اگه تند رفتم🙏🙏🙏