وزارت صنعت محترم، در بین مشغولیت‌ها، کاش به فکر این کارخانه نوستالژیک و خوشنام قدیمی بودند، تا کار به این جا نرسد

وزارت صنعت محترم، در بین مشغولیت ها، کاش به فکر این کارخانه نوستالژیک و خوشنام قدیمی بودند، تا کار به این جا نرسد.
قطعا میشد تدبیری اندیشید تا امید به ماندن داشته باشد.