عزیزانم در سازمان بورس. سلام … …

عزيزانم در سازمان بورس
سلام






ما مي گيم و مي خنديم و موز مي خوريم و اين حرفها ولي بنظرتون هنوز وقتش نشده يه تدبير خوب بكنيم؟ مي ترسم حساب كار از دستمون در بره واااااااا
@kamyariiii