واقعا دولت نه وظیفه و نه مسئولیتی در قبال رشد و ریزش بازار نداره و نباید هم داشته باشه

واقعا دولت نه وظیفه و نه مسئولیتی در قبال رشد و ریزش بازار نداره و نباید هم داشته باشه