با توجه به اینکه آکنتور سهمی بود که صحبت از قیمت ۱۰٫۰۰۰ تومن براش بود الان و با توجه به وضعیت اخیر این سهم، می‌خواستم نظر شما رو ر

با توجه به اینکه آکنتور سهمی بود که صحبت از قیمت 10.000 تومن براش بود الان و با توجه به وضعیت اخیر این سهم، می خواستم نظر شما رو راجع بهش بدونم.