این کانال تلاشی ست در جهت اینکه همه ما بتوانیم با رعایت و یادگیری نکاتی ساده، سرمایه گذاری بهتر و پربازده تر داشته باشیم. www.shahabmousavi.com ارتباط با من: @shahabmousavii لینک عضویت: @investing_art
با توجه به اینکه آکنتور سهمی بود که صحبت از قیمت ۱۰٫۰۰۰ تومن براش بود الان و با توجه به وضعیت اخیر این سهم، میخواستم نظر شما رو ر
با توجه به اینکه آکنتور سهمی بود که صحبت از قیمت 10.000 تومن براش بود الان و با توجه به وضعیت اخیر این سهم، می خواستم نظر شما رو راجع بهش بدونم.