دوستان برای چندمین بار تاکید میکنم در این وضعیت بازار، ریسک ورود به پالایشی‌ها، خودرویی‌ها و کامودیتی هارو زیاد میدونم

دوستان برای چندمین بار تاکید میکنم در این وضعیت بازار، ریسک ورود به پالایشی ها، خودرویی ها و کامودیتی هارو زیاد میدونم.
بعیده، خیلی هم بعیده، اما امکان ریزش شاخص کل وجود داره.
در عوض بیاید با بخشی از سبدتون سهام شرکت های کوچکتر یا مستعد تر رو خرید کنید.
شرکتهای مستعد کم نیستند، با اندکی بررسی پیدا میشه.
بهترین بازدهی های چندماه اخیر رو در #کلوپ سهم هایی مثل #فراور، #فسرب، #شلیا، #کپرور، #هرمز، #پلاسک، #بشهاب و از این دست شرکت ها داشتند.
باور کنید خوب یا بد، زشت یا زیبا فعلا بازی اینطور ادامه داره.
صمیمانه امیدوارم موفق باشید🙏🌹❤️