شاخص یهویی از ۵۰۸ شد ۱۹۵!!!!!!!!!!! …بورس نیست که، شهربازیه!!!

شاخص یهویی از ۵۰۸ شد ۱۹۵!!!!!!!!!!!


بورس نیست که ، شهربازیه!!!

@mortezaebad