✳️خوب انقدر بازار تخریب و تهمت و قضاوت زیاد شده که اساتید ترجیح میدهند کنار کشیده و مانند خیلی از افراد به نام که احدی نام انها رو

✳️خوب انقدر بازار تخریب و تهمت و قضاوت زیاد شده که اساتید ترجیح میدهند کنار کشیده و مانند خیلی از افراد به نام که احدی نام انها رو اصلا نشنیده و با خیال راحت و بدون اینکه خود را در معرض قضاوت مردم قرار دهند مشغول انجام معاملات خود هستند

✳️ولی خوب برخی دوستان و اساتید هم هستند که دوست دارند تا در روزهای خوب و بد بازار در کنار سهامداران باشند و تجربه چندین و چند ساله خود را که با کلی خون دل خوردن به دست اورده اند در اختیار سهامداران قرار دهند ولی خوب صبر هم حدی دارد و این دوستان در برابر برخی قضاوت ها نادرست و تخریب ها خسته شده و ناراحت شده و دلسرد شده و آرام آرام کنار می کشند و در گوشه ای ترجیح می دهند مانند سایر افراد به زندگی و معاملات خود مشغول باشند

✳️خیلی از کانالها با سیستم های پولی و سیگنال فروشی و تبلیغات کارگزاری های مختلف برای خود منابع درآمدی ایجاد کردند در حالی که برخی دوستان مثل جناب اعرابی هم فقط نظرات و تجربیات چندین ساله خود را بی هیچ نفع مادی در اختیار همگان قرار می دادند ولی خوب باز هم انواع و اقسام بداخلاقی ها و قضاوت ها تمامی ندارد

✳️از زحمات جناب اعرابی شخصا تشکر می کنم و برایشان آرزوی موفقیت در تمامی مراحل

✳️خوب با رفتن اساتید و بزرگواران ما هم دیگر جسارت نمی کنیم در این بازار اظهار نظر کنیم و ما هم به احترام بزرگان چراغ ها رو خاموش می کنیم

موفق باشید