دوستان در خصوص کلی بازار بنظرم اسیر هیجان و وضعیت مثبت خساپا نشوید، ورود به سهم‌های بزرگ مگر در شرایطی که تحلیلتون داره تایید قوی

دوستان در خصوص کلی بازار بنظرم اسیر هیجان و وضعیت مثبت خساپا نشوید، ورود به سهم های بزرگ مگر در شرایطی که تحلیلتون داره تایید قوی می کنه توصیه نمیشه