متاسفم که یکی دیگر از همکاران خوب و خوش ذوق و عمیقمان هم از فعالیت کناره گیری کرد

متاسفم که یکی دیگر از همکاران خوب و خوش ذوق و عمیقمان هم از فعالیت کناره گیری کرد.
مراقب رفتارهامون باشیم دوستان، باور کنید کم کم افرادی که نام و نشانی در این بازار دارند، سابقه ای دارند، علم و تخصصی دارند، کوچ میکنند و بازار می ماند و فعالان و گروه های تلگرامی بی هویت، که با اسامی جعلی و ساختگی، نه هویت مشخصی دارند، نه هیچ مساله ی قابل پیگیری ای، و متاسفانه از ادعا چیزی کم ندارند.
همیشه یادم می مونه که پاکرویان و پاکدستان، تا حدی مشکلات رو تحمل میکنند و صبوری میکنند، اما از حد که بگذرد، می روند، چون میخواهند پاکدست بمانند.
مراقب خودمون باشیم، یادمون باشه که دیگه چند نفری بیشتر نموندند که نام و نشان و هویتی دارند، چیزی که بنظرم میاد کمتر از انگشتان دست، مراقب باشیم کاری نکنیم اونها هم فرار رو بر قرار ترجیح بدند.
وقتی اون پیام رو دیدم، فقط شروع کردم به نوشتن این متن، بدون اینکه فکر کنم، الانم نمیخوام دوباره بخونمش، اگر اشکال ادبی داشت، به بزرگی خودتون عفو کنید.
------------
شهاب موسوی